همین که دوستت دارم کافیه . . . . !!!

تراوشات ذهن پریشان من . . .

 

نمیدونم چم شده . . .

فقط اینو میدونم که حالم اصلا خوب نیست

حالم خرابه . . . خراب

مدتهاست که هزاران بغض نشکسته رو که داره قلبم رو پاره پاره میکنه با خودم حمل میکنم . . .

مدتهاست که فریادهایم در سکوتم محو شده . . .

اگر به سراغ من میایی

گوش هایت را بگیر  

که سکوتم پر از فریاد گوش خراشه . . .

هست روزهایی . . . یا نه . . . هر روزه که نمیخوام وقتی میخوابم , بیدار بشم

اما باز هم بیدار میشوم . . .

میرم جلوی آیینه

به خودم میگم :

باز که بیدار شدی لعنتی . . . !؟!!

و باز هم با بیدار شدنم

با زنده بودنم

یک روز دیگه به روز های نحس و شوم زندگیم اضافه میکنم . . .



انگار غریب افتاده ام توی این دنیای بی رحم . . .

انگار هیچ چیز و هیچ کس

جز من

جز تو  . . . !!!

انگار . . .

بیخیال . . . بگذریم . . .

این که دوستت دارم کافیه . . .

گرچه تو خیلی وقت است بیزار شده ایی از این خسته ی تنها

اما . . .

آری . . . همین که دوستت دارم کافیه



          این روز ها زنده ام

                             تا دیگران زندگی کنند . . . 

 

 

Atieh Zahir
 



نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت22:27---2 خرداد 1391
vaaaaaaaaaaaay atiye yani inam khodet gofti???

baba dokhtar to honarmandiiiiiiiiii

alieeeeeeeeeeee


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت14:7توسط Atieh Zahir | |